Bij ons een pinautomaat afgenomen?

U bent bijna klaar, er zijn nog enkele kleine stappen die u dient te volgen voordat uw terminal verzonden kan worden. Klik hieronder op de door uw gekozen transactieverwerking partner om uw aanvraag af te ronden.

MultiSafepay

Start hier het onboarding proces van MultiSafepay. Door op beginnen te klikken opent u het onboarding portaal van MultiSafepay. U kunt vervolgens een account aanmaken. Het onboarding proces duurt ongeveer 10 minuten om af te ronden.

EMS

Start hier het onboarding proces van EMS. Door op beginnen te klikken opent u de onboarding pagina van EMS. Het proces duurt ongeveer 15 minuten om af te ronden. Hierna ontvangt u een email voor het afronden van uw aanvraag.

Rabo Smart Pay

Heeft u gekozen voor Rabo Smart Pay als transactieverwerker? Vraag dan Rabo Smart Pay aan bij de Rabobank. Rond dit proces nog niet helemaal af. Neem vervolgens contact met ons op, wij helpen u dan verder om de aanvraag af te ronden.

Worldline

Om uw aanvraag van Worldline te behandelen kunt u hieronder op beginnen drukken. U neemt dan contact met ons op. Wij zullen u het Worldline aanvraagformulier voor transactieverwerking toesturen, om de aanvraag in behandeling te nemen.

SumUp

Heeft u een SumUp pinautomaat gekocht? Dan is het belangrijk dat u een account aanmaakt om deze te koppelen aan uw rekening. Door op beginnen te drukken opent u het portaal van SumUp en kunt u vervolgens een account aanmaken.

Zettle

Indien u een Zettle pinautomaat heeft aangeschaft, is het essentieel om een account aan te maken en deze te koppelen aan uw rekening. Door op beginnen te klikken opent u het Zettle portaal, waar u vervolgens een account kunt creëren.

We nemen zo spoedig mogelijk contact met u op. Helaas zijn er meerdere stappen nodig om uw pinautomaat te koppelen aan uw eigen bank. Hierdoor duurt het proces langer dan wanneer u de vermelde transactie verwerkingspartners op onze website zou gebruiken.

Main Menu