Algemeen Veelgestelde Vragen

Dit is geen enkel probleem mits uw kassa de geselecteerde betaalautomaat ondersteund dit kunt u zelf navragen bij uw kassa leverancier of u kunt contact met ons opnemen.

Pinbuddy ondersteunt alle betaalterminals die op onze website vermeld staan. staat die van u hier tussen dan kunnen wij uw terminal activeren. dit kunt u ook zelf doen door de pinautomaat te selecteren en vervolgens de optie koppelen.

indien u wenst uw betaalautomaat in te leveren voor een nieuwe of weg te doen kunt u contact opnemen met ons om de mogelijkheden te bespreken. Zolang de terminal op onze website vermeld staat is dit in principe gewoon mogelijk/

Dit kunt u vinden in onze webshop of op de webshop van xxx

Iedereen met een huur contract van pinbuddy mag na 1 jaar hun contract wijzigen en hun huidige terminal afkopen.

U kunt een wijziging doorgeven door een email te sturen naar administratie@pinbuddy.nl geef hier duidelijk aan wat de wijziging is en van welke onderneming u bent. LET OP alleen de eigenaar kan wijzigingen doorvoeren.

U kunt contact opnemen met onze collega’s u krijgt in dit geval namelijk een aangepaste offerte voor uw extra terminal.
Dit verschild per situatie maar gebruikelijk is dit de eerstvolgende werkdag dus Maandag op Dinsdag, Dinsdag op Woensdag, Woensdag op Donderdag, Donderdag op Vrijdag, en Vrijdag, Zaterdag, Zondag op Maandag.
Zodra u twee of meer betalingsterminals nodig heeft kunnen wij een aangepaste offerte voor u maken. Neem hiervoor contact op per mail of telefoon en onze medewerkers zullen u voorzien van een gepaste offerte.

De betaalautomaten die verzonden worden zullen de zelfde werkdag op de post worden gedaan. de betaalautomaten die geïnstalleerd dienen te worden op locatie worden per planning ingedeeld hiervan ontvangt u per mail een datum en tijdstip van dit zal bijna altijd in de zelfde week vallen als uw bestelling.

Dit is geheel afhangkelijk van de betaalterminal die u selecteerd als u geen internet heeft of het niet haalbaar is om een internetkabel te trekken naar de locatie waar uw pinapparaat dient te staan kunt u een betaalterminal selecteren die voorzien is van Wifi mits er internet aanwezig is maar geen bekabeling of u kunt kiezen voor een model met een simkaart voor deze terminals hoeft er geheel geen internet aanwezig te zijn ze werken namelijk op een speciale simkaart.
We zijn er om u te helpen!

Verifone Veelgestelde Vragen

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Het manager wachtwoord geeft u toegang tot bepaalde functionaliteiten van de betaalterminal het standaard wachtwoord van Verifone terminal is 99999. als dit niet werkt neem dan contact op met onze klantenservice.

Als uw betaalterminal de melding Tamper aangeeft kunt de de terminal niet meer gebruiken het kan zijn dat deze is gevallen mee geknoeit is of simpelweg overleden is. als dit het geval is kunt u contact opnemen met onze medewerken en deze zullen de mogelijke stappen met u bespreken om de terminal te vervangen en weer gebrui te kunnen maken van de pinoplossing.

Inhoud accordeon
Inhoud accordeon

Atos Veelgestelde Vragen

Controleer of uw netwerkbereik voldoende is. Aan de linker bovenkant van uw scherm ziet u het symbool van een antenne , met daarnaast een aantal horizontale strepen die de kwaliteit van uw verbinding aangeven. Als u 3-5 streepjes telt, heeft uw terminal voldoende bereik. Bij 2 of minder streepjes is het bereik zwak en is de kans groot dat u telecom error op uw scherm krijgt. Bij een zwak bereik kan u proberen uw terminal te verplaatsen. Voer een reset van uw terminal uit • Koppel de stroom van uw terminal los. • Druk gedurende 6 seconden op de rode STOP -toets (tot er niets meer op uw scherm verschijnt). • Wacht 30 seconden. • Druk gedurende 2 seconden op de gele CORR -toets. • Wacht tot uw terminal opnieuw ‘Kaart Lezen’ geeft. Wanneer u na deze controles, bij een betaling, nog steeds de melding GPRS-Connecting ziet verschijnen op het scherm van uw terminal, kunt u contact opnemen met de klantenservice.
Onder het totalenmenu [MENU] > [1. TRANSACTIES] kunt u verschillende soorten (totaal- en transactie-) overzichten uitdraaien. Welke uitdraai voor u het beste van toepassing is, is mede afhankelijk van de openingstijden van uw bedrijf en uw eigen wensen.
Opladen tijdelijk niet mogelijk. Ter bescherming van de batterij en voor de algemene veiligheid wordt bij een te hoge temperatuur het oplaadproces automatisch stopgezet. Verwijder de adapter en leg de betaalautomaat op een koele plek (boven 10 ˚C, niet in een koel- of vrieskast) om geruime tijd af te koelen. Na afkoeling kunt u de batterij weer opladen. Indien de batterij nog enige spanning heeft, kunt u de betaalautomaat gebruiken voor het doen van transacties. Zorg wel dat de adapter losgekoppeld is.
Inhoud accordeon
Het is verstandig om eerst bij Pinbuddy navraag te doen of deze betaalautomaat verkocht mag worden. Als alles in orde is, ontvangt u de nodige overnameformulieren.

Main Menu