Algemeen Veelgestelde Vragen
Pinbuddy ondersteunt alle betaalterminals die op onze website vermeld staan. staat die van u hier tussen dan kunnen wij uw terminal activeren. dit kunt u ook zelf doen door de pinautomaat te selecteren en vervolgens de optie koppelen.
indien u wenst uw betaalautomaat in te leveren voor een nieuwe of weg te doen kunt u contact opnemen met ons om de mogelijkheden te bespreken. Zolang de terminal op onze website vermeld staat is dit in principe gewoon mogelijk/
Dit kunt u vinden in onze webshop of op de webshop van xxx
Iedereen met een huur contract van pinbuddy mag na 1 jaar hun contract wijzigen en hun huidige terminal afkopen.
U kunt een wijziging doorgeven door een email te sturen naar administratie@pinbuddy.nl geef hier duidelijk aan wat de wijziging is en van welke onderneming u bent. LET OP alleen de eigenaar kan wijzigingen doorvoeren.
De betaalautomaten die verzonden worden zullen de zelfde werkdag op de post worden gedaan. de betaalautomaten die geïnstalleerd dienen te worden op locatie worden per planning ingedeeld hiervan ontvangt u per mail een datum en tijdstip van dit zal bijna altijd in de zelfde week vallen als uw bestelling.
Verifone Veelgestelde Vragen
Het manager wachtwoord geeft u toegang tot bepaalde functionaliteiten van de betaalterminal het standaard wachtwoord van Verifone terminal is 99999. als dit niet werkt neem dan contact op met onze klantenservice.
Als uw betaalterminal de melding Tamper aangeeft kunt de de terminal niet meer gebruiken het kan zijn dat deze is gevallen mee geknoeit is of simpelweg overleden is. als dit het geval is kunt u contact opnemen met onze medewerken en deze zullen de mogelijke stappen met u bespreken om de terminal te vervangen en weer gebrui te kunnen maken van de pinoplossing.